Інтегрований урок "Theme.Kingdom of Seasons. Методи пізнання природи."

 Theme.Kingdom of SeasonsМетоди пізнання природи.
Мета: систематизувати й узагальнити вживання лексики з теми; виховувати              увагу, інтерес до вивчення англійської мови; прищеплювати любов до природи.
Продовжувати ознайомлювати учнів з основними методами дослідження природи; розглянути прилади, за допомогою яких вивчають природу, приклади їх використання; формувати уявлення про місце людини в природі; розвивати інтерес до вивчення природи, уміння правильно користуватись навчальною та допоміжною літературою, виділяти головне, аналізувати інформацію. Вчити дітей працювати в групах.
Обладнання: роздавальні картки, малюнки, комп’ютер, вимірювальні прилади.
Тип уроку: узагальнюючий.
Вид: бінарний з англійської мови та природознавства.
 
ХІД УРОКУ
I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНОЗЕМНОГО МОВЛЕННЯ
T. Good morning, children! I am very glad to see you. How are you today?
Children, I know you like to travel. And today we are going to travel in our imagination. We are going to travel to the Kingdom of Seasons. Besides, we are going to speak, read, play games, sing and do different tasks.
Вчитель природознавства: сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами спробуємо поєднати англійську мову з природознавством і будемо досліджувати природу в різні пори року.
Попередньо ви об’єдналися у 4 групи, кожна з яких готувала домашнє завдання. З правилами роботи в групах ви ознайомлені.
 З’ясуємо: з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок?
T.First of all I want you to do one thing. On your desks you have some pictures: the Sun and the Cloud. This is like a forecast but not the weather forecast. This is your mood forecast. If you have a good mood, add some sun beams to your sun and if you have a bad mood, add some raindrops to the cloud. I give you a few seconds to do this task.
Well, children, I see most of you have a good mood and are ready to work. So, let»s start.
Now we are going to sing “The Seasons Song”.
T.What season do you like best of all, children? Why?
Вч. – Як ви гарно говорите англійською про пори року! А тепер перевіримо ваші знання, які ви отримали на уроках природознавства. (Кросворд «Пори року») Розгадавши кросворд ми дізнаємося назву кожної групи.
II. Основна частина уроку
Reading. “True/False”
1. Winter comes after summer.
2. Autumn is the coldest season of the year.
3. There are 12 months in a year.
4. It often snows in summer.
5. Leaves are yellow in spring.
6. There are 4 seasons in a year.
7. The weather is good today.
8. Summer is a fine season.
Вч. Якими методами пізнають природу в різні пори року?
Завдання. Визначте, про які методи вивчення вивчення природи йдеться у повідомленнях.                                          
                                           № 1
1. З приходом весни частота дихання людини втричі більша, ніж восени.
2. Весняна квітка медуниця чотири рази змінює свій колір: коли вона розпускається, то стає рожевою, потім пурпуровою, фіолетовою і, зрештою, синьою.
                                         
 
                                           № 2
1. Відбитки слідів на снігу або сирому піску—це свідчення діяльності тварин. За ними можна визначити, які тварини живуть у цій або іншій місцевості, зменшилася чи збільшилася їх кількість.
 2. Англійські вчені підтвердили, що навесні діти ростуть утричі швидше, ніж в період з серпня по грудень.
                                                   № 3
1. За 1 годину мурашки беруть у полон навколо мурашника 2 тис. гусениць?
2. Льон цвіте блакитними квіточками тільки до обіду.
                                                                № 4
1.Молоко китів приголомшує своєю поживністю, адже за день китиня набирає до 90 кілограмів.
   2.   Брудний сніг швидше тане, ніж чистий.
T. Children, I think it’s time to have a rest.
Imagine that you are trees. Stand up, please. Listen to the poem and do the exercises.
The trees are in the woods,
Tall, tall, tall.
(Children raise their hands up.)
They sway in the wind,
All, all, all.
(Children sway their hands.)
Your fingers are the leaves,
Green, green, green,
(Children move their fingers.)
That appear on the trees,
In spring, in spring, in spring.
(Children put their hands down and sit down.)
T. So, children, we know that there are 4 seasons in a year. Now we are going to describe them. It was your home task.
Вч. При дослідженні природи користуються різними приладами.
(Повідомлення про вимірювальні прилади.)
Заключна частина уроку
Вч. Осінь багряна. Літо – барвисте.
      Весна – це красуня в зеленім вбранні.
      Зима – синьо-біла, морозно-срібляста,
      Та кожна із них до вподоби мені.
Що ми – люди повинні робити, щоб кожна пора року зберігала свою природну красу? (Відповіді учнів)
Вч. Природа прекрасна, різноманітна. Величава, багата і нами улюблена. Спостерігайте, вимірюйте і експериментуйте.
Але ніколи не шкодьте природі!
ІІІ. Summarizing. Evalution.
Вч. - Діти, то яка ж група, на вашу думку, працювала найкраще, була найактивнішою?
       - Про що ви дізналися на сьогоднішньому уроці?
       - Що вам найбільше сподобалось на уроці?
T. I want to thank you for your work. You worked very well; you have been active, smart and quick. So, your marks are…
Your homework is to make a poster and write a composition about your favourite season.
Вч. А ваше домашнє завдання з природознавства таке: описати природні явища, які ви спостерігаєте під час улюбленої пори року.
 
… sing and do different tasks.
1. -- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами спробуємо поєднати англійську мову з природознавством і будемо досліджувати природу в різні пори року.  
Попередньо ви об’єдналися у 4 групи, кожна з яких готувала домашнє завдання. З правилами роботи в групах ви ознайомлені.
 З’ясуємо: з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок?
  1. Психол. настрій. Пісня «Улюблена пора року»
  2. – Як ви гарно говорите англійською про пори року! А тепер перевіримо ваші знання, які ви отримали на уроках природознавства. (Кросворд «Пори року») Розгадавши кросворд ми дізнаємося назву кожної групи.
  3. Reading. “True/False”
5. -- Якими методами пізнають природу в різні пори року?
Завдання. Визначте, про які методи вивчення вивчення природи йдеться у повідомленнях.             № 1
1. З приходом весни частота дихання людини втричі більша, ніж восени. ( вим.)
2. Весняна квітка медуниця чотири рази змінює свій колір: коли вона розпускається, то стає рожевою, потім пурпуровою, фіолетовою і, зрештою, синьою. (сп.)                       № 2
1. Відбитки слідів на снігу або сирому піску—це свідчення діяльності тварин. За ними можна визначити, які тварини живуть у цій або іншій місцевості, зменшилася чи збільшилася їх кількість. (сп.)
 2. Англійські вчені підтвердили, що навесні діти ростуть утричі швидше, ніж в період з серпня по грудень. ( вим.)           № 3
1. За 1 годину мурашки беруть у полон навколо мурашника 2 тис. гусениць?( вим.)
2. Льон цвіте блакитними квіточками тільки до обіду. (сп.)
                                                                № 4
1.Молоко китів приголомшує своєю поживністю, адже за день китиня набирає до 90 кілограмів.(експ.)
   2.   Брудний сніг швидше тане, ніж чистий. (сп.)
5. T. Children, I think it’s time to have a rest. 1) Фіз. хв. 2) опис пір року за малюнком
При дослідженні природи користуються різними приладами.
(Пов. про вимірювальні прилади: 1.Барометр 2.Термометр 3.Флюгер 4. Лупа. Мікроскоп)
Заключна частина уроку
Вч. Осінь багряна. Літо – барвисте.
      Весна – це красуня в зеленім вбранні.
      Зима – синьо-біла, морозно-срібляста,
      Та кожна із них до вподоби мені.
Що ми – люди повинні робити, щоб кожна пора року зберігала свою природну красу? (Відповіді учнів)
Вч. Природа прекрасна, різноманітна. Величава, багата і нами улюблена. Спостерігайте, вимірюйте і експериментуйте!
Але ніколи не шкодьте природі!
ІІІ. Summarizing. Evalution.
Вч. - Діти, то яка ж група, на вашу думку, працювала найкраще, була найактивнішою?
       - Про що ви дізналися на сьогоднішньому уроці?
       - Що вам найбільше сподобалось на уроці?
T. I want to thank you for your work. You worked very well; you have been active, smart and quick. So, your marks are…
Your homework is to make a poster and write a composition about your favourite season.
Вч. А ваше домашнє завдання з природознавства таке: описати природні явища, які ви спостерігаєте під час улюбленої пори року.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сучасний урок англійської мови (опис власного досвіду роботи)

День хустки

Здоров'я - запорука успіху